Pomagamy osobom prywatnym w dochodzeniu swoich praw jako konsumentów oraz w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i prywatności. Reprezentujemy klientów w sporach z przedsiębiorcami, dostawcami usług, sklepami internetowymi czy operatorami platform cyfrowych. Zapewniamy wsparcie zarówno na etapie przedsądowym, jak i w trakcie postępowań przed sądami oraz organami nadzorczymi.
Prawa konsumenta i reklamacje
Doradzamy w przypadku nieuczciwych praktyk handlowych, wadliwego towaru, opóźnień w dostawie czy niezgodności towaru z umową. Pomagamy przygotować reklamacje, odstąpienia od umowy oraz dochodzić roszczeń wynikających z przepisów o ochronie konsumentów.
Spory z firmami i sklepami internetowymi
Reprezentujemy klientów w sporach z przedsiębiorcami – zarówno przed sądem, jak i w ramach postępowań prowadzonych przez UOKiK. Pomagamy w odzyskaniu środków, dochodzeniu odszkodowań i eliminacji nieuczciwych klauzul w umowach.
Ochrona danych osobowych i naruszenia prywatności
Wspieramy osoby, których dane osobowe zostały bezprawnie wykorzystane, udostępnione lub ujawnione. Pomagamy w zgłoszeniach naruszeń do UODO, dochodzeniu roszczeń z tytułu naruszenia RODO oraz realizacji praw do informacji, sprostowania i usunięcia danych.
Postępowania przed UODO i UOKiK
Reprezentujemy klientów w postępowaniach przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pomagamy w przygotowaniu skarg, wniosków i wyjaśnień w sprawach dotyczących naruszeń praw konsumenckich lub prywatności.
Zakupy online, marketing i zgody
Doradzamy w sprawach związanych z nieuczciwym marketingiem, niechcianymi wiadomościami (spamem), profilowaniem oraz przetwarzaniem danych bez zgody. Wspieramy w sporach z platformami e-commerce, usługami subskrypcyjnymi i operatorami aplikacji mobilnych.

